°

Okul yöneticilerine öğretim liderliği semineri

Kırıkkale Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından, Millî Eğitim Akademisi Başkanlığınca yürütülen “Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişiminde Yeni Yaklaşımlar” projesi kapsamında düzenlenen öğretim liderliği seminerleri tamamlandı.


MESLEKİ GELİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR

Seminerlerin son gününde Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Personel Hizmetleri Şube Müdürü Ömer Özdemir ile birlikte eğitim sürecine katılan okul yöneticileriyle bir araya geldi. Güney, tüm oturumlara aktif katılım sağlayan yöneticilere teşekkür ederek, elde edilen kazanımların sahada olumlu şekilde karşılık bulmasının memnunAyet verici olduğunu ifade etti.

EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR ETTİ

Güney, sürece katkı sunan eğitimcilere de teşekkür ederek hediye verdi. Seminerler, yöneticilerin liderlik becerilerini geliştirme ve yeni öğretim programlarını uygulama noktasında önemli bir adım olarak değerlendirildi. Öte yandan yeni dönemde de bu tür eğitimler verilmeye devam edileceği belirtildi.

İlginizi Çekebilir

Vatandaş Önal’a sordu: “Evden akan çamurlu sularımız mı temiz!”

İlginizi Çekebilir

Psikolojik rahatsızlığı olan adam, eşi ve iki çocuğunu rehin aldı

İlginizi Çekebilir

Şehit Mustafa Nohut, dualarla anıldı

Haber Yorumları

Yorum Yaz

70991

Hakkımızda

Kirikkalehaber.net'de kırıkkale'ye dair önemli haberleri, Kırıkkale son dakika haberlerini ve Kırıkkale ile ilgili gelişmeleri, hava durumu ve namaz vakitlerini bulabilirsiniz.

Uygulamamız

Üyeliklerimiz

İha üyesidir

İletişim

Ovacık Mah. 590. Sk. Gökarık Apt. No: 5/6 Kırıkkale

info@gazetekale.com

03183331171

03183331171